Vaak is het inhuurproces in een bedrijf een black box: aanvragen worden door de lijnmanager per mail uitgestuurd, kandidaten worden door leveranciers rechtstreeks aangeboden aan de lijnmanager en contracten worden onderhandeld buiten de procurement afdeling om. Er is totaal geen inzicht in dit proces en efficiëntie is ver te zoeken.

Online opvolgen van het inhuurproces

Met een Vendor Management Systeem (VMS) kan u het gehele inhuurproces van aanvraag tot on- en offboarding, urenregistratie en facturatie van al uw externe medewerkers (detachering, interim, freelancers, …) beheren in één (cloud) applicatie. Wij bieden een online VMS-systeem aan waarmee u uw eigen processen kan beheren en ondersteunen, volledig op maat van uw organisatie. Aanvragen invoeren en monitoren, aanbiedingen verwerken (rechtstreeks in het systeem gebracht door de leverancier), kandidaten vergelijken, … uw inhuurproces zal nooit meer hetzelfde zijn.

nummer 1   Uw voordelen

  • Uw inhuurproces onder controle dankzij minutieuze procesopvolging en uitgebreide rapportering

  • Optimalisatie van uw administratieve processen (CV, e-id, contracten, urenregistratie, facturatie, …)

  • Inzicht in de performance van uw leveranciers en opvolging van gemaakte contractafspraken

  • Interactie en integratie met uw ICT-omgeving

Interesse in een succesvolle partnership?
Wij staan voor:

  • wederzijds vertrouwen

  • langdurige betrokkenheid

  • effectieve communicatie

Home pijl rechts oranje Vind een oplossing pijl rechts oranje Vendor Management System