Helpdesk 2nd line

Helpdesk 2nd line/on-site support


Locatie: Brussel-Zuid

Duurtijd: 6 maanden +

Start: ASAP

 

Talent-It is op zoek naar een Helpdesk 2nd line/on-site support voor de regio Brussel-Zuid.


Project:

Voor onze klant in Brussel zijn wij op zoek naar een helpdesk medewerker. Het IT team bestaat uit een 20 tal personen, waarvan 7 directe collega´s op infra. Totaal zijn er een 2000-tal users. Ze zijn op zoek naar een jonge dynamische teamplayer.


De taken omvatten;

1) Helpdesk: telefoon beantwoorden en tickets creëren ofwel meteen remote ondersteuning geven.

2) plaatsen van printers (aansluiten kabels + systems contacteren om de installaties en reservaties te voorzien)

3) Afhandelen van openstaande tickets -> dagdagelijkse computerproblemen oplossen: iemand kan niet aanmelden / pc start niet op / printer toevoegen / outlook instellen / pc verplaatsen / pc stagen mbhv Altiris

4) voor de meeste bedrijfsspecifieke applicatie problemen de mensen van het applicatie team contacteren

5) Voor het overgrote deel van de andere problemen, zich begeven naar de plaats van het probleem en daar dan systems contacteren zodat ze het probleem remote kunnen oplossen

Er zijn doorgroei mogelijkheden!

Talenkennis:
NL, FR, (ENG) (het is een tweetalige omgeving)

Urenstelsel:
flexibele uren: start tussen 7.30 uur en 9.30 uur
8 uren per dag te presteren


Interesse?

Mail u cv naar daphne.vleeracker@talent-it.be of bel naar 03/288 99 67